Egyedi szórólap készítés

Egyedi szórólap készítés



Szórólapot szeretne a vállalata számára? Akkor a legjobb helyen jár!

A jó szórólap vagy plakát megtervezése nem egyszerű képekből és szövegekből áll, hanem tudatos és átgondolt szerkesztésből, amit mindig egy bizonyos cél vezényel. A szórólap egy eszköz, aminek konkrét célja van, például telefonhívás, online regisztráció vagy vásárlás.

A szórólap elkészítése során két alapszempontot kell figyelembe venni, az egyik a marketing, a másik pedig a vizuális elvárásokat takarja. Cégünk összegyűjtötte a legfontosabb tudnivalókat, hogy Ön, mint megrendelő, sokkal könnyebb helyzetben legyen.

Az első a marketing. Mi a szórólap mondanivalója? Egyesek egy szolgáltatásra akarják felhívni a figyelmet, mások a termékek árát mutatják be. Az is jó megoldás, ha a cég honlapját akarja reklámozni vele, vagy valamilyen akcióra hívja fel az emberek figyelmét. A legfontosabb, hogy az embereknek emlékezniük kell a kezükben tartott plakátra, így az Ön szolgáltatására is.

Ennél a pontnál lép érvénybe a célcsoport kiválasztása. A szöveg tartalma és stílusa attól függ, hogy kit akar megszólítani. A potenciális ügyfeleknek meg kell érteniük, hogy miért a cégét válasszák. A már meglévő ügyfeleket visszatérő vásárlásra lehet sarkallni, miközben a közvetítő kereskedőknek információt kell átadni.

Lényegében kell egy probléma, ami az adott célcsoportra vonatkozik, és amellyel a vásárló szembesül. Ennek a problémának kell megjelennie a szórólapon a biztos megoldással együtt. Ezáltal a vásárló az Ön cégét választja, feltéve, ha sikerült meggyőzni a szórólapon szereplő érvekkel. Ebből következik, hogy mindig szerepelnie kell egy Call-to-action, azaz egy cselekvésre felszólító akciónak. Ilyen egyszerű! Rendelje meg most! Igen, ez egy tökéletes CTA mondat lehetne.


Szórólap készítésnél a marketinget keverni kell az esztétikával

Amennyiben sikeresen kiválasztásra került a célcsoport és a szórólap mondanivaló, el kell dönteni, hogy mekkora legyen a méret. Nem mindegy, hogy utcai osztogatásra, vagy inkább kisebb postaládákba fog kerülni.

Ha azt akarja, hogy az ember ne hajítsa azonnal a kukába, akkor kelleni fog a hatékony főcím. Ez az egy mondat közli, hogy miért van szükségük a szórólap tartalmára. Ezután következnek a mondatok, amiknek mindig rövidnek, tartalmasnak és ütősnek kell lenniük.

A mondatok mellett meg kell jelenniük a képeknek, azonban ez sem lehet zsúfolt. A kevés néha több, tehát harmonikusan kell illeszteni a szöveget és a grafikát. Az a legjobb, amikor tökéletesen kiegészítik egymást, és vezetik a leendő vásárló tekintetét. Ehhez persze a színek megfelelő vizuális megjelenítése is kell, és az, hogy a választott árnyalatok kapcsolódjanak a cég arculatához.

Az olvasó a szórólap megjelenéséről azonnal következtéseket von le a céggel kapcsolatban. Érdemes profi grafikust megkérni a tervezésre, hogy a minőség tükrözze a vállalatot. Amennyiben a szórólap nyomtatásra kerül, gondoskodjon róla, hogy eljusson a célközönséghez, ne maradjon a polcon.

A jó szórólap tömegeket mozgat meg, válasszon minket az elkészítéséhez!
Minőségi szórólapra van cégének szüksége?

Szórólap készítés iránt érdeklődik vagy rendelést adna le? Vegye fel velünk a kapcsolatot!