Minőségi boríték nyomtatás

Minőségi boríték nyomtatás



A céges boríték hasonlóan a névjegykártyához a vállalati megjelenés egyik alapja. Ha Ön is szeretne jó benyomással lenni az ügyfeleire, akkor válassza a boríték nyomtatás lehetőségét! Ez minden vállalkozás számára fontos marketing eszköz, egyáltalán nem mindegy, hogy az ember mit vesz a kezébe.

Az üzleti borítékokat kifejezetten üzleti levelezésre használják, általában szürke vagy kék bélésnyomást kap, ami megvédi a tartalmat a kíváncsi szemekről. Ezt fogja először látni az ügyfél, ezért szócsőnek is nevezhető, mivel gondoskodik a kommunikációról. Nem véletlen, hogy mindennél fontosabb a jó benyomás, hiszen a boríték alapján pár másodperc alatt megítélik az adott vállalatot. Amennyiben hevenyészett, igénytelen borítékot használ, nagy eséllyel kerül a szemetesbe, sokan nem fogják kinyitni sem.

Az első szabály, hogy a boríték készítés során mindig igényes, olvasható és minőségi terméket válasszon.

Nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy a boríték célja nem más, mint eljutni az ügyfél postaládájáig. Azonban ez csak az első lépés, nagyon fontos, hogy a boríték tartalma az út végén is sértetlen legyen. Vannak olyan cégek, akik magánjellegű adatokat vagy valamilyen kártyát küldenek házhoz, nekik szükségük lehet a légpárnás borítékokra. Az sem mindegy, hogy ki tudja elolvasni a levél tartalmát, így érdemes olyan kivitelezést választani, ahol bélésnyomásra is lehetőség van.


Nem mindegy, milyen a bélyegző!

Az alap követelmények betartása után a boríték készítés közben el kell dönteni, hogy mik kerüljenek rá kívülről. Hasznos lehet, ha a logó megjelenik, mivel egyből látszódik, hogy melyik céget képviseli, főleg, ha már meglévő ügyfeleknek postáz ki valamit. Az sem mindegy, hogy sima vagy ablakos borítékot készít, ahol az utóbbival rengeteg időt lehet megspórolni, amennyiben a levél fejlécén az ügyfél neve és címe szerepel. Ezzel a módszerrel nem kell kézzel írnia a címzettet.

Az ablakos boríték hátulütője, hogy lényegesen személytelenebb. Az emberek sokszor egyből a számlákra asszociálnak, ami kellemetlen érzéssel párosul. Néha érdemes inkább a kézi címezést, vagy az utólagos nyomtatást választani, főleg, ha személyesebb kapcsolatot akar teremteni a vásárlókkal. Mindig lesz esély írógépet vagy ragasztható címkét használni.

Az időigényes munkafolyamat meghozza a gyümölcsét, nagyobb eséllyel kap pozitív megítélést a céges boríték, mivel olyan benyomást kelt, mint akinek igenis fontos az ügyfele. Ehhez persze át kell gondolni, hogy kinek szánja a borítékot, és hogy milyen tartalom fog belekerülni. A hivatalosabb hangvételű levelekhez maradhat az ablakos megoldás is.

A borítékok színe és mérete szintén fontos meghatározó tényező. A fehértől eltérő színek azonnal kiemelkednek a többi közül, és kevesebb az esély rá, hogy véletlenül a kukában landoljanak. A méretnél arra kell figyelni, hogy a kisebb postaládákba is be lehessen dobni, anélkül hogy meggyűrődjön.

Akár egyedi borítékot tervez, akár az üzleti grafikai elemeket használja fel, a személyes boríték készítés csak Önt és a cégét fogja képviselni.
Borítéknyomtatásra van szüksége?

Egyedi boríték készítés iránt érdeklődik vagy rendelést adna le? Vegye fel velünk a kapcsolatot!